wtorek, 20 maja 2014

N(i)elumbo szuka imienia...

Nadszedł wyczekiwany przeze mnie moment, w którym ostatnie oczko w Nelumbo-nie-nelumbo doczekało się zamknięcia, kąpieli i ostatecznie poleguje sobie korzystając z pięknej słonecznej pogody. Jedyne co mi pozostało zanim z przyjemnością go na ramiona wrzucę, to wmontowanie guzików (operacja wyjątkowo nieprzyjemna, ale do wytrzymania) oraz pochowanie kilku maluśkich niteczek. Udało się zrobić to, co założyłam. Nie musiałam iść na kompromisy, choć trochę liczę na magiczne właściwości blokowania na mokro. Mały ażurek idealnie się rozprostował i rokuje dobrze. Wystarczy wsadzić do niego małego - blond człowieczka z uśmiechem od ucha do ucha i liczyć na pogodę podczas najbliższego weekendu. 


N(i)elumbo z imienia roboczego nieszczególnie jest jednak zadowolone.. 
Oto zatem prośba do Was, IMIĘ..
każdy pomysł jest dobry, każdy pomysł się przyda! Burza mózgów oczekiwana..
skojarzenia wprost i nie wprost, każde będzie na wagę złota!

Dajcie się ponieść fantazji :D

Pomożecie?

I na koniec Łubinowa Mgła vel Lukrecja w robótce
(moja duma i chluba)

na prawo

na lewo


Z góry za wszelkie pomysły dziękuję :D


23 komentarze:

  1. Lukrecja jest cudowna, cudowna, cudowna! okrutnie podoba mi się.....jak ochrzcić N(i)elumbo? zupełnie nie mam pomysłu, no bo tak jestem zachwycona Lukrecją w robótce po lewej stronie , że nie jestem w stanie myśli pozbierać. Ależ ONA jest oszałamiająca:) Prześliczna..., idę gapić się dalej, hm jak ja dzisiaj usnę :0
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :D dziękuję :D Lukrecja wygląda w robótce wyśmienicie :D Mam nadzieję, że mimo dostarczonych wieczorną porą doznań estetycznych zasnęłaś bez przeszkód :D
      Ściskam!

      Usuń
  2. pianka na mojej porannej kawie Ciocattino ma ten sam kolor ;)
    ...a jagodowa welna cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli mój monitor mnie nie oszukuje, to wygląda jak srebrne niebo, więc moja propozycja imienia to Semafidda - srebrne niebo po maltańsku :))
    Ale lukrecja przebija wszystko - zachwycałam się już ale jest po prostu przeobłędna :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dałaś wyzwanie - będę miała nieprzespaną noc!!!! Ale jutro coś zaproponuję. Na pewno. Chyba. Prawie. Tzn prawie chyba na pewno :)))))
    Śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co? wymyśliłaś coś? zapodawaj! liczę na Ciebie :D

      Usuń
  5. Oby pogoda na weekend dopisała, bo ciekawa jestem tego nielumbo bardzo.
    Pomysłu na imię kompletnie nie mam.
    Lukrecja wygląda baaaardzo obiecująco, jest prześliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagodowa włóczka jest przecudnej urody księżniczką! A Nelumbo- no cóż, pamiętam z poprzednich postów, że miałaś z nim małe przejście-jakieś prucie, wątpliwości itp. Sama go nazwałaś "Piaskowa burza". Wydaje mi się ,że pasuje,bo oddaje kolor i te przeszkody, które pokonałaś.Burza się skończyła i zajaśniało... Już widzę, że będzie piękny. Pozdrawiam . Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. burzowy klimat mi pasuje... chyba jestem już dzięki tobie na dobrej drodze - dziękuję :D

      Usuń
    2. to ja się z tym maltańskim jeszcze raz wepchnę - burzowy to maltemp - może więc maltempo?
      ;)

      Usuń
    3. Bardzo proszę za podpowiedź.Polecam się. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Rays & Leaves? Tak pogodowo-botanicznie mi się kojarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest Kochana kropka nad i! będzie Stormy Rays... co Ty na to? :D

      Usuń
    2. Bardzo mi się efekt końcowy burzy mózgów podoba :) A wiesz, że skończyłam już wzór na rękawach i zostały mi same lewe do końca? Może podeślę Ci wieczorem fotkę mojego warsztatu pracy, bo robię naraz dwa rękawy z trzech motków (jeden jest wykorzystywany z obu stron), rozkładając cały ten majdan w trzech miskach... Tfu, tfu, odpukać, jak dotąd się nie zaplątałam :)

      Usuń
  8. A ja tu tak tylko pogapić się przyszłam:) I poczytać:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyjątkowo dziś nie ma za dużo do czytania, ale gapić gap się do woli :D
      jak idzie Nelumbo?

      Usuń
    2. Kończę plisę pod biustem i zaczynam prosto- przez ten wyjazd w tamtym tygodniu mam okropne tyły ale już zaczynam nadrabiać. Podeślę Ci fotkę wieczorem:)

      Usuń
  9. Nie mam pomysłu na nazwę.....ale Lukrecja jest cudna !!!! Ela3s

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek pewnie będzie cudnej urody patrząc na zdjęcie. Będę czekać na sesję zdjęciową . A jeżeli z Lukrecji zrobisz znów takie cudo to padnę . Ja zaczęłam po niemocy twórczej robić prosty sweterek ale upalna pogoda nie nastraja do ciepłych robótek.Pozdrawiam z upalnego Podkarpacia Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor przepiekny, czy po prawej czy lewej stronie.
    Ciekawa jestem co z niej bedzie i ktörä strone wybierzesz.
    Nazwa moze polska? po porostu: Jagödka?
    Pozdrowienia Maya

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...