poniedziałek, 14 października 2013

Jedwabne Candy./ LISTA JUŻ ZAMKNIĘTA :) wyniki wkrótce!

Październik to miesiąc dla nas szczególny. Pełno w nim rocznic i ważnych dla nas świąt. W tym roku te rocznice są wyjątkowo okrągłe. Przed kilkoma dniami świętowaliśmy naszą piątą rocznicę ślubu, dziś obchodzimy dziesiątą rocznicę pierwszego spotkania, od którego zaczęło się nasze wspólne życie. I niewykluczone, że z Waszą pomocą będziemy również w tym miesiącu świętować pierwszą "dyszkę" na blogu.

Z tej okazji, a przede wszystkim w myśl zasady, że szczęście się mnoży, jak się je dzieli - chcę Was zaprosić na małe Candy z jedwabiem.




Do wygrania jest piękny, promieniujący jesiennymi barwami moteczek z Manos del Uruguay: Silk Blend,  o cudownym bo aż 30 % składzie jedwabiu wraz z merino. Apetyczny i bardzo kuszący, bo w nietypowej ilości - 100 g, a zatem do przerobienia jest aż 270 m tej cudnej włóczki.

Zasady:
  1. Pozostaw komentarz pod tym postem, wyrażający chęć udziału w zabawie.
  2. Jeśli prowadzisz bloga - wklej na niego wyżej zamieszczony banerek i podlinkuj go z tym postem.
  3. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz mojego bloga do obserwowanych, ale nie jest to warunek konieczny wzięcia udziału w zabawie.
  4. Jeśli nie prowadzisz swojego bloga, a chcesz wziąć udział w zabawie - pozostaw proszę swój adres mailowy w komentarzu.  
  5. O tym do kogo powędruje moteczek - zadecyduje los :)

Treść komentarza nie wpłynie na wygraną w tej zabawie, ale ten najciekawszy zostanie dodatkowo wyróżniony nagrodą niespodzianką :) Opinia w tym przypadku będzie jak najbardziej subiektywna i zależna od kaprysu mojego Szanownego Połówka :)

Rozstrzygnięcie konkursu planuje zaraz po przekroczeniu oczekiwanej "dyszki". :)

Zapraszam Was gorąco!

44 komentarze:

  1. No z chęcią wezmę udział w konkursie, ale.. co ja zrobię z wygraną :) Mimo, że cudownie wygląda, to jakbym miała wygrać, to oddam wygraną na cele użyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie dam rady wymyśleć nic zabawnego na poczekaniu szczególnie że zaatakowane węzły chłonne osłabiły mój dowcip, a na widok moteczka tylko się ślinię ;) :) potrafię tylko jęknąć - chcę go ... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ja ja...ja chcem...jako początkujący, ale dobrze zapowiadający się włóczkoholik nie mogłabym takiej okazji przepuścić....nawet polskimi literkami piszę z tej okazji...daaajjj pani :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuję i lecę u Ciebie pobuszować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki piękny moteczek, to grzech nie ustawić się w tym ogonku:) Tak, tak , tak chcę go!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez sie grzecznie ustawiam w kolejce ,piękna wełenka.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta włóczka mnie urzekła, a Twoje perfekcyjne prace są dla mnie wzorem do naśladowania:). Ustawiam się w kolejce po szczęście. Pozdrawiam. Danka
    kopiecd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dla tego moteczka z chęcią nauczę się, jak wstawiać podlinkowane banerki na blogu ;)
    no i jak uda mi się to cudeńko wygrać, to na pewno pokażę na moim blogu, co z niego powstało- może spróbuje po raz pierwszy zrobić chustę?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten blog to moje odkrycie października. Przed wejsciem powinno wyskakiwać okienko z napisem UWAGA chwila na tym blogu grozi głową pełną pomysłów na nowe dziergadła :) i apetytem na maszynę dziewiarską.
    Moteczek śliczny, chętnie go przerobię na razie tradycyjnie oczywiście.
    jowita@nowaruda.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w zabawie.Piątka to ciekawa rocznica.Wszystkiego dobrego.Serdecznie pozdrawiam.
    asiawat@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutnie się zapisuję! Cudowna wełenka...
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już niedługo będziemy czekać na losowanie, dyszka przybliża się szybko ;)

      Usuń
  13. oj jak ja wygram ten moteczek to go przekażę dla mojej koleżanki z pracy bo ona piękne rzeczy z niteczek robi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Nie odpuszczę możliwości wygrania takiego moteczka :) więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbam włóczki z jedwabiem. Obok tego nie mogę przejść obojętnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wpadłam przez przypadek, ale jesień jest takim miesiącem, że daje mi możliwości "odkrywania nowego", zatem z chęcią dołączam Twojego bloga do obserwowanych. I tym bardziej z chęcią się dopisuję, bo barwy iśce jesienne, a zapotrzebowanie na takie kolory mam jednak przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z pewną nieśmiałością ustawiam się kolejce. Jedwabie to moja miłość ogromna, sporo z nich dziergam po to, by otulić nimi swe wdzięki ;-). Czasem rozdaję ludziom (jedwabne wyroby, nie wdzięki).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim gratuluje wszystkich rocznic i bardzo optymistycznego podejscia do szczęścia, ktore się mnoży, jak się je dzieli . Zasade te, wcielasz w zycie i napawasz obserwatorki twojego bloga optymizmem i radoscia z ewentualnej wygranej niespodzianki. No i nadzieja. Nie mialam jeszcze stycznosci z jedwabna wloczka a chetnie bym ja przetestowala. Pozdrawiam
    serdecznie i staje w kolejce, ania
    e-mail: a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna włóczka :-) Mam nadzieję, że los się właśnie do mnie uśmiechnie... Zapisuję się z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego Najlepszego na dalsze wspólne dni:)Jak zobaczyłam to oczu nie mogę oderwać:)dołączam do kolejki:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wielką chęcią się dopisuję :) Co za piękność!!! Od razu też wrzucam banerek na bloga i zapisuje się do obserwatorów :) Gratuluję wszystkich wspaniałych rocznic i życzę ich jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już gratuluję pierwszej "dyszki" i życzę kolejnych 10 tysięcy wyświetleń. Jestem bodaj pierwszy raz na blogu,ale już mi się tu podoba i już inspiruje. Wełenka kusząca, więc również stanę w kolejce po nią - a nuż los uśmiechnie się do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro treść nie ma znaczenia, więc piszę krótko: chcę! bejur@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. o sto zbliżająca się 10 to powód do świętowania! gratulacje i zapisuję się na twoja rozdawajkę! pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  25. łoł,jaka piękność! ustawiam się zatem:) i gratuluję dyszki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się z przyjemnością na ten cudny moteczek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Записываюсь, авось повезёт))) Поздравляю)))
    http://uyutno.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ochotą przygarnę śliczny moteczek,
    pozdrawiam serdecznie życząc wielu kolejnych szczęśliwych rocznic
    malges@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja powiem tak: kiedyś strasznie ,ale to strasznie się obraziłam na swojego małża. Poleciałam obrażona do pracy a tam w przerwie śniadaniowej weszłam na WP, gdzie był konkurs walentynkowy z całkiem fajną nagrodą: rejsem walentynkowym do Kopenhagi. Temat oczywiście związany z miłością: Jak ja w swoim życiu postrzegam miłość.... No to się zalogowałam i dałam upust swojej frustracji na małża okrutnej w kontekście tej mojej miłości. Chcieli o miłości?? No to mieli! Ha. Ulżyło mi, wysłałam, zapomniałam... Dwa tygodnie przed Walentynkami telefon: miła pani informuje mnie, że wygrałam rejs, jury moje spojrzenie na miłość uznało za najciekawsze.... Myślałam, że się przewrócę z wrażenia!!! I tak oto małż się przyczynił do mojej wygranej:) Dzisiaj mam podobny dół. Moja babska duma została pogrążona. Wchodzę i patrzę: candy!!! No to się zapiszę na osłodę:) Trzymam za siebie kciuki, pozdrawiam i zazdraszczam męża, który pomaga w Twojej pasji:) Trzymajcie się ciepło! Iza izula244@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kusisz takim motkiem! staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chcę uczestniczyć!

    http://masalykina.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedwabna gąsieniczka by się przydała,
    aby zimą czapka w głowę grzała.
    Będę na wynik czekała,
    w końcu to candy zabawa.

    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolory, nigdy nie pracowałam na nici z jedwabiem, bardzo jestem ciekawa spotkania moich łapek z takim tworzywem:) Więc prędko zgłaszam chęć przejęcia w drodze losowej owego moteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. to i ja spróbuję, a co :)
    andromeda.polifolia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja mam sweter dokładnie w takich kolorach i wręcz potrzebuję tej włóczki na ....:))) Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo, kolejne ciekawe miejsce, fajnie że tu trafiłam! :)
    włóczką nie pogardzę ;)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję tych pięknych rocznic i zbliżającej się dyszki :))) Z przyjemnością przytuliłabym ten śliczny moteczek, więc zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego Najlepszego z powodu wszystkich okazji! Zapisuję się na Twoje candy bo włóczka bardzo piękna i szlachetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego, radości, szczęścia moc, słoneczka wesołego, snów pięknych co noc...
    ja też bardzo chętnie zaopiekowałabym się tym moteczkiem,
    Pozdrawiam
    Noelka

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj :)
    przede wszystkim najlepsze życzenia Ci zostawiam :)
    a że słodziutki Twój cukiereczek więc zgłaszam chęć przerobienia go na coś przydatnego
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  41. juz widze oczyma wyobrazni co z tego moteczka prababcia dla mojej Z by wyczarowala :) marze o tym szczesliwym losie :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie !
    trzy rocznice na raz to jest powód do wielkiego świętowania
    a z okazji drewnianej rocznicy ślubu życzę WAM

    Życzę Wam dużo spokoju, wiary w przyszłość i dobrej bezinteresownej i wiecznej miłości, bo tylko dlatego warto żyć.

    z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  43. Na takie cudeńko też się z przyjemnością zapisuję. Pozrdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...