środa, 1 maja 2019

Asji występy.....

Kochani, 

dzisiaj będzie bardzo króciutko, ponieważ odpoczywam.. chociaż bardziej szyję niż się obijam, ale to dla mnie nalepsza forma odpoczynku ostatnio.. 

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do wzięcia udziału w tworzeniu kolejnego odcinka Fruity Knitting, gdzie króciutko opowiadam o kilku moich wydanych już projektach i kilku nowych, których jeszcze nie widzieliście.. 



Odcinek, w którym można mnie zobaczyć dostępny jest tu: klik 

Lub jeśli chcecie zobaczyć tylko moje występy, klikajcie tu: klik

Lub jeśli wolicie poczytać w szczególe o całym odcinku i wszystkich jego gościach zaglądnijcie koniecznie na blog Fruity Knitting: klik

Ogromnie się stresuję informując Was o tym, ponieważ jest to moje pierwsze "gadane" wystąpienie dostępne w internetach! ;), ale mam nadzieję, że jeśli nie swoimi opowieściami i słowem, to przynajmniej dzianinami, które Wam tam prezentuję, Was oczaruję :) 

Miłego oglądania Kochani! i wypoczywajcie ile wlezie! 

Cudnego majowania!

Buźki. 

Asja

8 komentarzy:

  1. Widziałam już wczoraj ten odcinek. Gratuluję. Twoje dzieła sa dla mnie od dawna inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Asju !!!! Gratulacje !!! Pokazuj więcej swojej twórczości dziewiarskiej. Ja mam krótszy weekend majowy, bo pracuję ale dziś u mnie cudna pogoda i zaczęłam sezon ogródkowy, bez drutów ale z motyczką. Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! Kamera Cię lubi- wyglądasz świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, gratuluję.Kto jak nie Ty ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wypadłaś przed kamerą, profeska! A poza tym bardzo mi się podoba ten sweterek, który prezentujesz na zdjęciu. A już to, że jest dwustronny, to w ogóle bajka - lubię lewy jersey, a tu byłoby dwa w jednym. Tylko skąd wziąć dodatkowy czas, no skąd? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny występ. Dzianiny zachwycające, ale wiesz, że jestem wielbicielka twoich wzorów. Zielony sweter, cudo. Czy jest już w fazie testów? Jeśli nie załapię się na testowanie, to niecierpliwie czekam na wzór na raverly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero niedawno zaczęłam nadrabiać półroczne zaległości w oglądaniu Fruity Knitting i byłam bardzo mile zaskoczona, jak usłyszałam, kto będzie gościem. Gratuluję udanego występu!
    Pozdrawiam, Ula/Hahnoma

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...