czwartek, 21 marca 2019

Nisaba oraz kolekcja Homecoming

Niebywałe w jaki sposób potrafi się poukładać życie, kiedy się tego nie spodziewamy..

W ubiegłym roku stanęłam przed wyborem i okolicznościami, o których nie mogłam Wam niestety wcześniej opowiedzieć, a które, chociaż początkowo nieco przerażające, sprawiły mi niebywale dużo radości w ubiegłych miesiącach. Wzięcie udziału w tym pięknym przedsięwzięciu, którym dzisiaj chcę się z Wami podzielić, to ogromna dla mnie radość i komplement, ale też i fantastyczna sposobność do podzielenia się z Wami zakulisowymi pracami nad przepiękną kolekcją dzianin Homecoming (klik i klik), którą w zespole 10 projektantów opracowaliśmy dzięki Martin's Lab i jego niezwykłej włóczce Aubrey Sport (klik). 

 Mieszkając na obczyźnie wspominam bardzo często i tęsknię do miejsc, które mocno kojarzę ze swoim radosnym dzieciństwem, a które dane mi było spędzać w bardzo malowniczej polskiej wsi, domu pachnącym pieczonym chlebem, z porankami rozpoczętymi od szukania jajek, i całymi dniami spędzonymi na włóczęgach po okolicznych polach, łakach, często uwieńczonymi leżeniem w koniczynach z wzrokiem skierowanym w górę. 

Nie doceniałam wtedy tego, co było wokół mnie, ciągle spogladając w chmury lub poza linię horyzontu. 

Po latach, kiedy przyszło mi tam wrócić, zauważyłam jak bardzo to miejsce w moim odbiorze się zmieniło.. Te przepastne łąki i ogromne wzniesienia zamieniły się w całkiem zwyczajne górki i doliny.. w domu już nie było zapachu chleba, brakowało też Kochanej Babci, krzątajacej się w ogrodzie wypełnionym polnymi kwiatami... 

Kiedy stanęłam przed zadaniem stworzenia dzianiny, będącej interpretacją powrotu do domu, mój umysł zawędrował do tej właśnie wsi, do czasu żniw, tych upalnych wakacji i pól zmalowanych złotem dojrzałego zboża. 

Mój projekt, Nisaba, nazwany został na cześć sumeryjskiej bogini urodzaju, której charakterystyka bogini silnej i mądrej, odzwierciedla to, co chciałam w tym projekcie oddać. Siłę i niezywkłą urodę  otaczającej nas natury, znajdującej się tuż za rogiem i w zasięgu ręki. 

Oto Nisaba:





Kolekcja Homecoming (klik i klik) miała dziś swoją premierę na festiwalu w Edynburgu, gdzie możecie, jeśli się tam wybieracie, obejrzeć wszystkie projekty dostepne w kolekcji oraz wybrać włóczki! Kolory są zaiste bajeczne, ale oprócz włóczek w piątek i sobotę macie też możliwość spotkania się osobiście z niektórymi z projektantów, zaangażowanych w tworzenie tej kolekcji! 

Ja Was serdecznie zapraszam w sobotę w godzinach 13:30 do 14:30 na stanowisko Martin's Lab (E2), gdzie pomogę Wam wybrać włóczki oraz podpiszę dla Ciebie Twoją własną książkę! :D

Ale to nie wszystko, oprócz mnie tego dnia możesz spotkać również: Isabell Kraemer, Jonna Hietala oraz Woolly Wormhead! 

Ekscytujące, czyż nie? :D 

Do zobaczenia i do przeczytania wkrótce.. lecę się pakować :* 

Miłego weekendu Kochani :* 

*Zdjęcia wykonane zostały przez whiteberry.com.pl

18 komentarzy:

  1. Asja!!! Gratulacje!!! Życzę powodzenia na festiwalu! Weź dużo długopisów!!! Pozdrawiam podkarpacko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tyle: o żeż!!!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, życzę dalszych sukcesów i mnóstwa pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękny jest ten projekt! Zarazem prosty i niebanalny, i te naturalne barwy pełnych kłosów, no zachwyca, co tu dużo gadać! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Kolor ma niesamowity odcień, a jego lekko miedziany blask sprawia, że niczym kameleon w każdym świetle nieco inaczej się prezentuje... To była czysta przyjemność pracować z tą włóczką!
      Dziękuję bardzo 😘

      Usuń
  6. Gratuluję zaproszenia do tak doborowego towarzystwa!!! Niesamowita sprawa!
    Twój projekt jak zwykle jest piękny i pełen tych detali, które decydują o tym, że jest tak niezwykły:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej.. Dziękuję bardzo!
      Faktycznie, niezwykłe jest to dla mnie wyróżnienie! wizja spotkania kilku z nich na żywo podczas festiwalu początkowo była nieco paraliżująca, ale absolutnie warta wszystkiego!

      Usuń
  7. Gratuluję projektu!! Cala kolekcja robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Jest przepiękna i inspirująca!
      Dziękuję 💗😘

      Usuń
  8. Ależ to jest wyróżnienie! Ale jaki projektant - takie na niego czekają zaproszenia :) Gratuluję z całego serca :) Twój projekt jest przepiękny. Nie wiedziałam, że wychowałaś się na wsi. Tego to Ci zazdroszczę, ale tak pozytywnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziłam się w Krakowie i tam też mieszkałam do czasu mojej podróży do nowego, samodzielnego domu, ale moja Mama pochodziła z małej miejscowości w okolicach Bochni, gdzie przez całe swoje życie mieszkała moja Babcia, i dlatego dużą część mojego dzieciństwa spędzałam właśnie u niej, bięgając po łąkach i wspinając się na drzewa.
      Bardzo serdecznie dziękuję 💗😘

      Usuń
  9. Gratuluję pięknego projektu. Byłam w sobotę od 11 do 3ciej, ale za późno przeczytałam post i nie wiedziałam, że tam będziesz. Szkoda, może uda nam się spotkać w przyszłym roku. Pozdrawiam. Basia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...