piątek, 8 lutego 2019

Nellix

Bardzo trudno jest mi się pozbierać tej.. właściwie nawet nie wiem jak tę porę roku nazwać, bo ani to zima, ani wiosna, ani listopad.. Ale zbieram się w sobie pomalutku....

A dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jednego z moich ulubieńców zimowego sezonu. Przetestowany jeszcze w listopadzie, dziś dołączył do grona wzorów opublikowanych. 

Bardzo się lubimy i często można nas razem zobaczyć :) 


Wzór jest dostępny tylko w języku angielskim!

Oto my, Nellix i ja!







Wybaczcie, że tak krótko, ale słowa jakoś ostatnio więzną mi w gardle.. Trudno jest pisać, gdy wena rzuca kłody pod nogi, oj, bardzo trudno! 

Ale mam nadzieję, że wraz ze zbliżajacym się do nas orkanem smutki moje zostaną rozwianę i znów w mojej głowie zagości ekscytacja i radość tworzenia..  oby oby!
Pozdrawiam Was serdecznie!

Do następnego razu! :* 

9 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy:) Doskonały duet z kardiganem:) Świetny:) Pozdrawiam Tusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! Jestem 'niekominowa', ale bardzo doceniam urodę. A ten jasny kardigan - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny szal. Przesyłam dużo słońca na poprawę humoru ze słonecznego Olsztyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny taki mięsisty, grubiutki i na pewno cieplutki a do tego można użytkować na prawo i lewo! A kardigan też będzie?? U mnie weny twórczej też brak. Czekam na urlop to może wtedy coś podziergam. Pozdrawiam cieplutko z Podkarpacia Ewa ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiałam już na instagramie. Cudny otulak. Zresztą, jak wszystkie Twoje projekty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jest w punkt. Jak wszystkie Twoje wzory. Jak Ci się już coś w główce urodzi, to na bogato. Wiesz, że jestem pierwszą Twoją fanką😘 a o tej cudnej kieszonkę w kardiganie już kiedyś pisałam Jest the best! Buziole Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wyraziste wzory, jasna, mięsista wełna, naturalne barwy i starannie wydziergane sploty. Świetnie wyglądacie razem! A w kwestii weny, ciekawa rzecz, że na jej brak zwykle (oczywiście przejściowo) cierpią tacy, których ona obdarza niezwykle szczodrze. Cóż, artyści tak mają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! już go mam:)))
    Pozdrowienia Asiu!
    Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż precyzja wykonania. Świetny projekt. Szczerze podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...