piątek, 20 października 2017

Pinpoint

Pinpoint..  z dokładnością wielkości główki od szpilki dopracowany.. 

Mogłabym dużo i długo o tym swetrze opowiadać, bo jest to jeden z tych moich projektów, który zwyczajnie wad nie posiada, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Kluczem do tego by leżał dobrze jest dopasowanie w ramionach, ten projekt wiele za nas załatwia, ze swoim luzem w pasie i w biodrach, ale ramiona wymagają szczególnej uwagi, zwłaszcza podczas zszywania! Tak, ten projekt wymaga użycia igły - ale jest to zaledwie kilka centymetrów dzianiny, którą przy użyciu igły należy połączyć. Jako całkowity przeciwnik zszywania, potwierdzam, że jest to wykonalne! ;)

Dziergany jest od dołu, z uroczym ażurem na froncie, idealnej głębokości dekoltem, i pięknie uformowaną główką rękawa. Dodatkowe dekoracje w postaci wykończeń, to taka kropeczka nad "i", chociaż równie pięknie, jak testowe projekty pokazują, prezentuje się w klasycznym ściągaczowym wykończeniu. 

Nie wiem czy jest to typowy dla mnie projekt, bo mało w nim szaleństwa, w ogóle nawet go nie ma :) Ale przyznaję, że ostatnimi czasy takie właśnie pozornie proste, ale przemyślane projekty nawiedzają mnie we śnie.. więcej takich projektów będzie w mojej szafie i mam nadzieję, w waszych bibliotekach z wzorami mojego pomysłu również :) 

Ten projekt właśnie został opublikowany i jest dostępny również dla Was - tu: klik
Tutaj z kolei możecie podglądnąć cudowne wersje testowe: klik

Wzór jest opublikowany w języku angielskim i na chwilę obecną, pochłonięta nowymi projektami,  nie zakładam jego tłumaczenia na język polski. Jeśli się to zmieni z pewnością Was o tym poinformuję. 

I już bez zbędnych słów komentarza - zobaczcie jak razem wyglądamy - 

Oto Pinpoint:






 

   

Pyszny smaczek w postaci nieskoordynowanych ruchów twarzy i nie tylko, pozostawiam Wam na koniec ;) bo żeby sesja wyszła dobrze, muszę to i owo rozluźnić.. nie ma nic lepszego od dobrego wygłupu w postaci tanga w pojedynkę :) 


Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego i słonecznego weekendu :)

Dziergajcie.. bo idzie zima.. :)

28 komentarzy:

  1. Też już dawno przestałam być obiektywna wobec tego swetra :) Jest piękny i już :) Konstrukcją i detalami nie mogę przestać się zachwycać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż to szczyt nieskromności z mojej strony, przyznaję, że mam tak samo :) Zwłaszcza jak patrzę na Twój piękny sweter! :))) Cudny jest! i bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  2. Bardzo fajny sweterek i bardzo pasuje do tanga. Uroczy ażurek. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek! Bardzo mi się podoba kolor, ciekawa jestem czy równie dobrze by się prezentował w granacie... Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z projektów testowych wykonany został w pięknym ciemnym granacie i wygląda pięknie! :)

      Usuń
  4. Śliczny, poprosze wzorek, bo pragne sobie taki udziergac :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest dostępny w moim sklepiku na Ravelry - przyjemności!

      Usuń
  5. Cudeńko. Widzialam wersję Marysi w trakcie i już wtedy się zakochałam. I chętnie go sobie wydziergam jak już się obrobię z nawałem pracy.
    A dla tych, którym z angielskim nie po drodze zrobiłam kurs angielskiego robotkowy, po którym żaden wzór nie będzie tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, Asiu marzycielko nasza szalona! Kochana, ten typ rękawów jest stary, ale te dawne były wszywane, Ty odwróciłam je do góry nogami i dałaś je w nowoczesnej i lubianej przez świat dziewiarski firmie- od góry! Brawo! Piękne marzenie ziściłas w tym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była jednak dla mnie niespodzianka, naprawdę byłam nieświadoma, że to raczej żadna nowość :) Ale dla mnie, tego typu rękaw to jednak nowość i przyznaję, że mnie oczarował rezultat. Bledną przy nim raglany i dropped shoulders.. i co ciekawe leży pięknie na każdej sylwetce! mój zdecydowany ulubieniec!

      Usuń
    2. Napradwe nie znalas tej konstrukcji?! Aj, ze tez wszystko w dziewiarstwie juz zostalo wynalezione/odkryte... Buziaki!

      Usuń
    3. nie tyle nie znałam, co nigdy sama wcześniej nie wykonałam, a to dla mnie trochę jakby jej nie było. ;) Jest to w związku z tym jakieś moje własne i prywatne odkrycie ;) Świadoma jestem tego, że wszystko zostało już wcześniej wykonane, z czego bardzo się cieszę, bo mam skąd czerpać inspiracje. Nie zmienia to jednak faktu, że dla mnie wciąż jest wiele w dziewiarstwie do odkrycia, bo wszystkiego jeszcze nie spróbowałam! ;) i mam powód żeby szperać i się sznurkiem bawić :D
      buziaki!

      Usuń
  7. Sweterek zachwycający, po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. ps. jeszcze mam pytanko o drugi link z wersjami testowymi, u mnie otwiera się ta sama strona, czy tak ma być, czy to z moim komputerem coś nie tak. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest ta sama strona, a dokładniej jest to podstrona strony projektu z widocznymi wersjami testowymi. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tak,rozumiem, nie dziwiło mnie że to sama strona, tylko w piątek pod obydwoma linkami widziałam te same zdjęcia, tylko oryginalną wersję projektu na kilku fotografiach, dziś natomiast widzę również inne wersje, także piękne. A to wykończenie ramion doskonałe. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. O jejciu jest śliczny!!!! Ramiona i dekolt fantastyczne!!! Podziwiam niezmiennie. Ja nadal jestem w dziewiarskim zastoju ale liczę na długie wieczory. Pozdrawiam podkarpacko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewiarskie zastoje najlepiej likwidować systematycznym przerabianiem oczka lub dwóch w wolnej chwili.. po krótkim czasie zobaczysz, że wejdzie Ci w nawyk - powodzenia!

      Usuń
  10. Wprost nie mogę się napatrzeć na tę Twoją Perfekcję, oglądam...i oglądam piękną konstrukcję ramion, dopracowanie sweterka w każdym calu, wielki podziw Asju. Niesamowitą robotę wykonałaś:)Pozdrawiam serdecznie z zamglonego Krakowa. Ewa B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna myśl przyszła mi do głowy jak zobaczyłam Twoj projekt:
    "Perfekcyjna pochwała prostoty"
    Patrze i patrzę i nadal w głowie tkwi mi ta myśl.
    Więc niech to moje odczucie pozostanie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dokładnie był mój zamysł, prosto, ale ze szczególną troską o detale. Cieszę się bardzo, że to właśnie mi się udało! :)

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  12. Piękny, jak z resztą wszystkie prace:)
    Jestem pełna podziwu dla pomysłowości i talentu :)
    Szkoda ,ze wzór tylko po angielsku, przez co dla mnie nieosiągalny
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...