sobota, 17 września 2016

Rajska sesja zdjęciowa....

Witajcie Kochani! 

Jeszcze nie bardzo kojarzę co się wokół mnie dzieje.. Przed kilkoma godzinami wróciliśmy do domu, deszczowego co prawda, ale własnego. Wdrożenie się do codzienności i rutyny po tych pełnych wrażeń kilku tygodniach, zapewne zajmie nam jeszcze dni kilka.. ja mam nadzieję już niebawem opowiedzieć Wam co nieco o tym, co się u mnie dziewiarskiego, ale i nie tylko, wydarzyło ostatnio. A wydarzyło się sporo... 

Żeby Was tak z niczym nie zostawić pokażę Wam ciut, całkiem duże ciut zważywszy na moje standardy... Dzianiny szczególnie bliskie mojemu sercu, które wymagały specjalnej oprawy.. Nie zapowiadało się na tak cudne okoliczności w tym roku, ale jednak się udało! Ktoś chyba czuwa nad nami bo niemalże na ostatnią chwilę udało nam się wybrać  do absolutnego raju i tam kilka moich dzianin sfotografować. 

Mam nadzieję, że Wam się spodobamy! 




Ściskam Was serdecznie i mam nadzieję do napisania już wkrótce! 
Następnym razem już w kolorze ;) 

Buziaki! 

10 komentarzy:

  1. PIĘKNIE, klimat przypomina trochę estetykę z "Przełamując fale" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne, nastrojowe zdjęcia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa, tylko nie każ zbyt długo czekać na większe co nieco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy twarze Asji ;) Środkowego zdjęcia to Wam już chyba w Vogue'u zazdroszczą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. już z niecierpliwością czekam na szczegóły bo zapowiada się pięknie;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne - zajawka bardzo skuteczna, aż nie mogę doczekać się kolorów. No i niech Cię ten niespodziewany urlop w raju natchnie energią na długo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu, Ty znowu coś wymyśliłaś Energio Niespożyta!!! Jak widzę rajskie natchnienia wykorzystane! wszystko piękne i jak zwykle bardzo oryginalne, bluzeczkę ze zdjęcia numer to już pokochałam. Bardzo ciekawie wygląda elegancki kardigan Open Otulen, a karczek i niezwykłe ażury intrygują na zdjęciu nr 3. Czekam na więcej zdjęć na pięknej, zrelaksowanej Modelce z rajem w tle i aniołem za obiektywem. pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...