piątek, 20 listopada 2015

Indie Design 2015 Gift-A-Long!



Prawdziwie dziewiarskie święto przed nami... a właściwie to już trwa - bo już od wczoraj wystartowała wspaniała akcja, która ma zarówno wesprzeć i dodatkowo zmotywować dziewiarki i dziewiarków, dziergających prezenty około - gwiazdkowe, jak i wesprzeć jednocześnie niezależnych projektantów na całym świecie, mówiąc krótko - Indie Design Gift - A - Long 2015 już trwa! 

Przez następny tydzień (do 27 listopada) biorący udział w tej akcji projektanci oferują od 5 do 20 wzorów, spośród dotychczas opublikowanych, w niższej (-25%) cenie, aktywowanej kodem giftalong2015, a to dopiero początek.. czekają na Was wspólne dziergania, nagrody, konkursy.. istny szał!

Wszystkie informacje o tym co się pod tym szyldem kryje odnajdziecie klikając w logo imprezy podane poniżej.


Jeśli macie ochotę dowiedzieć się czegoś więcej - zapraszam Was serdecznie na blog Przerwa na dzierganie, a dokładniej tego posta: klik, w którym Lady in Yarn przedstawiła całą, wspaniałą reprezentację polskich projektantek, które biorą udział w tegorocznej edycji GAL'u. 

Tym bardziej się cieszę, bo w tym roku udało mi się do tego zacnego grona dołączyć :) 
a co oferuję? wystarczy kliknąć w powyższy kolaż.

Ale to nie wszystko - jakiś czas temu miałam przyjemność pobajdurzyć o tym, a właściwie dlaczego to właśnie dziewiarstwo, i co, i jak.. która z nas nie lubi trochę o sobie pogadać, prawda? :) Ja? a owszem, lubię nawet bardzo :) Przemiłe jest, gdy okazuje się, że po drugiej stronie ekranu odnajdujemy nagle bratnią duszę.. Mnie się po raz kolejny udało taką Osobę Niezwykłą przez moje dziewiarstwo poznać - i do Jennie właśnie chciałabym Was dzisiaj zaprosić. Poza tym, że jest projektantką biorącą udział w powyższej imprezie (jej projekty znajdziecie tu: klik), to jeszcze prowadzi wspaniały, pełen ciepła i handmade dom, o którym pisze fantastycznego bloga: A Lovely Homemade Life, a dziś, dodatkowo, goszczę tam też i ja :)

ZAPRASZAM: KLIK

Niezwykłe bywają dziewiarskie losy.. i nie ma w życiu przypadków.. są tylko ludzie, przyjaciele, którzy nam wskazują ten dobry kierunek.. 

O takim jednym Przyjacielu - Kompasie - mam nadzieję, już wkrótce tutaj napiszę :) 

Miłego Weekendu Kochani! i przyjemnych łowów!


6 komentarzy:

  1. postaram sie tym razem nie przegapic okazji....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wspaniale! Na pewno znajdę coś dla siebie!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mowilam ze w dobranym towarzystwie jest duzo lepiej lepiej .Zaslugujesz w pelni by w tej reprezentacj.Goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się, wbrew własnym postanowieniom ;) Czarina jest moja :D
    Mam nadzieję, że przynajmniej do końca roku uda mi się zachować "wstrzemięźliwość" ;)))
    Pozdrawiam ciepluchno Asiu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd zaczęłam obserwować Twojego bloga to mam ochotę na Nelumbo, tylko nie wiem czy sobie poradzę, bo jeszcze nigdy nie dziergałam z opisu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, ile wzorów już masz na swoim projektowym koncie. Tego nie da się zliczyć. Przecież nie wszystko się publikuje, o czasie przeszłym nie wspomnę, bo przecież od lat coś pleciesz! Gratuluję serdecznie i podziwiam stale! Pozdrawiam druciarsko i bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...