poniedziałek, 30 listopada 2020

...

 Rok 2020 Nie przestaje mnie zaskakiwać.. 

Znikłam na bardzo długo, wiem, ale wydaje mi się, że mam całkiem niezłe usprawiedliwienie ;)  

Kochani, słuchajcie! Spodziewamy się Maluszka! 

Przyznaję, że ta radosna nowina kompletnie nas zaskoczyła, o czym może kiedyś w szczególe Wam jeszcze opowiem, ale odkąd wiemy że zostaniemy wkrótce rodzicami, życie nasze trochę się wywróciło do góry nogami. Stąd moja nieobecność. 

Na chwilę obecną mamy się dobrze, chociaż początek tej ciąży był nieco dla mnie trudny, o dzierganiu w ogóle nie było mowy, bo nawet krótkie trzymanie w dłoni włóczki lub drutów wzmagało i tak nieprzyjemne już mdłości i zawroty głowy. Od kilku tygodni jest nieco w tym temacie lepiej, ale bardziej przerabiam wydziergane już dzianiny na potrzebę chwili (jedną Wam niebawem pokażę), niż tworzę coś nowego. Nigdy nie myślałam, że do tego dojdzie, ale nie mam do kreatywnego myślenia głowy! Do liczenia zresztą też nie! 

Oboje z Połówkiem koncentrujemy się głównie na tym by w zdrowiu do rozwiązania dotrwać, w związku z tym jeśli już wychodzimy z codziennej izolacji to raczej w plener na świeże powietrze niż gdziekolwiek indziej. I tak, dzień za dniem nam mijają, kilogram za kilogramem przybywa, a my rośniemy sobie zdrowo, w ekscytacji oczekując przyszłości i naszego spotkania z Maluszkiem. 



Powoli zaczynam też myśleć o małych dzianinach, ale ponieważ wyszukiwarka na ravelry w temacie dziecięcych dzianin kompletnie mnie zmiotła nadmiarem opcji do przeglądnięcia, chętnie zdam się na Waszą pomoc w temacie. 
Macie jakieś sprawdzone i przerobione wzory godne polecenia dla niemowląt, a w szczególności dla chłopców? 

A tak, właśnie.. 

Bo to CHŁOPAK będzie! :) 

swoją drogą to chyba po Tatusiu "Połówkiem" zwanym, "Ćwiartkiem" będziemy go nazywać? :) :) :) 

Trzymajcie się ciepło Kochani, bądźcie zdrowi i ostrożni, i jeśli macie chociaż troszkę siły w nadmiarze, to trzymajcie za nas kciuki w najbliższym czasie! Przydadzą się :) 

Do następnego razu! 

Buziaki! 

Asja w dwupaku.. ;)




23 komentarze:

  1. Wspaniałe wieści! Gratuluję! Życzę wszystkiego dobrego. Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała nowina! Zdrowia,trzymam kciuki oczywiscie! Czytałam i oglądałam zawsze, piszę pierwszy raz,ale z takiej okazji trzeba. Mnóstwo dobrych myśli ślę dla ciebie, dzidziusia i połowka też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka życzę w tym dziwnym czasie, niech maluszek się dobrze rozwija. Pięknie wyglądasz i szczęściem promieniejesz. Pozdrawiam obie połówki,. 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje , cieszę się Waszym szczęściem.Życze zdrowia dla Was wszystkich.Jako babcia to mogę tylko podpowiedzieć co się najbardziej sprawdziło, kocyki, malutkie skarpetki, czapki, to moje wnuki nosiły.Na Fb dziewczyna robiła kosz Mojżesza,kombinezon.Ty zdolna że wszystkim sobie poradzisz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wieści!! A już się martwiłam,że taka dłuuuga cisza na blogu...Ja wkrótce zostanę babcią( też chłopczyk będzie😁)i też szukam inspiracji, więc jak na coś trafię to dam znać👍👍 Na razie kończę kocyk- 30 kwadratów w 6 kolorach "francuzem" zszywane szydełkiem i zamknięte szydełkową ramką.
    Jak widać na zdjęciach ciąża Ci służy,oby tak dalej, trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wiadomość. Życzę wielu wspaniałych chwil związanych najpierw z oczekiwaniem na Maluszka, a później z przyglądaniem się, jak rośnie i się rozwija. Podejrzewam, że target Twoich projektów ulegnie zmianie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobieto jak Ty pieknie wygladasz !! Gratulacje i zycze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, jakie piekne usprawiedliwienie, bardzo Wam gratuluje i ciesze sie razem z Wami. Korzystajcie z tych pieknych chwil oczekiwania na Maluszka, bo bardzo szybko mina :D, a potem to juz zupelnie swiat Wam sie wywroci do gory nogami.
    Slicznie wygladasz. Trzymajcie sie zdrowo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    Mirka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! Ale uroczo Ćwiartek! Toż to najpiękniej ubrany dziewiarsko Młodzieniec będzie:-) Trzymajcie się wszyscy zdrowo.
    Magdalenka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Fajnie słyszeć dobre wiadomości w tym roku :)
    Gdybyś bardziej szyła niż dziergała, to pasowałaby dla potomka imię Tłusty Ćwiartek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 a to dobre 😂😂😂 mam jeden patchwork na liście to do, więc imię pasuje idealnie! Zapożyczam 😘😘😘

      Usuń
  11. Gratulacje, miło czytać dobre wieści 👍.Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! To wspaniała nowina! Fajnie jest dziergać dla maluszka (u mnie na drutach w tej chwili kocyk dla dziewczynki, która niebawem pojawi się na świecie, wydziergałam już malutki kardiganik dla wnuka). To piękny czas oczekiwania. Życzę dużo zdrowia i samych pięknych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  13. To fantastyczna wiadomosc! Gratulacje! Tak sie zastanawialam, kiedy bedzie opublikowany Easy, bo test chyba sie juz dawno skonczyl a tu taka rewelacja! Zycze szczesliwego porodu i zdrowia calej Waszej trojce.
    Mi ostatnio wpadl w oko taki spiwor: https://www.ravelry.com/patterns/library/totoro-baby-sleeping-bag
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku!!! Aż się popłakałam ze wzruszenia. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna wiadomość!!! Zdrowia przede wszystkim! Co do dzianin dla maluszków, to sprawdzą się wzory sweterków rozpinanych z przodu na takie jakby dwa rzędy - żeby za bardzo maleństwem nie szamotać przy przebieraniu. U nas najbardziej sprawdziły się sweterki z bawełny, bo łatwe w praniu :) Wrzuca się do pralki i już. Praktyczne. Na ciepło - merino. Ale tu już prałam ręcznie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna wiadomość! Bo dzieciątko to zawsze cud. Gratuluję Wam z całego serca i całej trójce życzę dużo zdrowia. Piękną Mamą jesteś. Dbajcie o siebie i cieszcie się sobą i waszym Szczęściem.
    Ja polecam spodenki na drutach z garnstudio: DROPS Baby 20-10. No i koniecznie zrób jakiś kocyk. Ja ostatnio przepadam za mozaiką, moim zdaniem bardzo pasuje na kocyki.
    Ależ to radość!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje!!! Jako babcia dziergałam dla wnuków kocyki i byłam trochę zdziwiona, że były aż tak używane! Druga rzecz to wełniaki. Dużo dzieciaczków teraz jest pielęgnowanych bez pampersów, ja dziergałam dla wnuczki wełniaki na drutach i szydełkiem. Na fb jest grupa ,,szyjemy pieluszki" , tam są darmowe wzory na wielopielo, do uszycia i wydziergania. Jest też tam dużo przydatnych informacji na ten temat. W razie potrzeby, pisz - podzielimy się z córką doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż można napisać więcej, poza: GRATULACJE!!!
    Kilka dni temu zastanawiałam się, co u Ciebie słychać, a tu taaakie wieści! :)
    Zdrowia dla Was wszystkich życzę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, na pewno będzie chłopak😍😍😍 dużo zdrowia, Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. A dlaczego "Ćwiartek"? "Całek" chyba poprawniej, przecież pół+pół=całość :D ;) GRATULUJĘ I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno mnie Asiu u Ciebie nie było ;0) przychodzę, a tu taka niespodzianka :0)
    GRATULACJE! To wspaniała wiadomość :0)
    Bardzo się cieszę i zdrówka całej trójce życzę :0)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...